Dragă RCS-RDS

WifiMaslow

Recentele interacțiuni pe care le-am avut cu tine m-au impresionat atât de tare, încât nu mă pot abține să îți mulțumesc în scris, pentru că meriți cu vârf și îndesat. Nu știu dacă mai ai net în instalație ca acum vreo 12 ani, când dacă aveai [RDS] în fața nickname-ului pe DC++ te simțeai mai ceva ca într-un Ferrari pe Magheru, dar sânge știu sigur că ai.  Felicitări!

Felicitări, în primul rând, pentru melodia aia frumoasă pe care mi-o pui de fiecare dată când încerc să dau de tine și „ne cerem scuze, dar pentru moment, toți operatorii nostri sunt ocupați.” Cum se numește? Având în vedere că am ascultat-o cel puțin 2 ore, în total, doar în ultima săptămână, cred că ai putea să-mi spui asta, nu?

Apoi, felicitări pentru faptul că operatorii tăi sunt atât de ocupați. Sau pentru că sunt atât de puțini și în felul ăsta reușești să-i ții atât de ocupați. Desigur, asta nu e atât de bine pentru ei, săracii, mai ales că fiecare convorbire de-a lor începe probabil cu un duș de sudălmi din partea clienților sătui de melodia aia frumoasă (chiar, te-am întrebat cum se numește, nu? sunt sigur că are un nume foarte sugestiv); nu e foarte bine nici pentru noi, clienții, care stăm ca proștii și așteptăm cu telefonul în mână, dar who the fuck gives a shit about us?! Noi nu suntem decât niște fraieri de pe urma cărora tu faci profit. Pentru care meriți felicitări.

În al treilea rând, felicitări pentru umanitatea de care dai dovadă. Totuși ai operatori umani, așa puțini cum sunt. În nemărginitul tău narcisism birocratic, ai standardizat atât de mult procedurile de relații cu clienții, încât ai putea foarte bine să renunți la ei. De ce? Pentru că pentru mine, clientul, nu e nicio diferență între a vorbi cu ei sau cu o masă de călcat – formulele cu care mi se adresează sunt standard (le-am învățat și pe alea), dar dacă încerc să introduc o variabilă, o particularitate în discuție, o întrebare care nu se află pe lista lor de proceduri, se timorează brusc și îmi spun că voi fi contactat în curând de departamentul specializat. Lucru care bineînțeles că nu se întâmplă și…

…felicitări și pentru asta. De ce? Pentru că îți permiți să te doară în cur. În vremurile astea grele orice abonament nou contează (nu ăsta e textul de motivare la training sau de scuză la disponibilizări?), iar concurența te pândește cu ochi de fibră de sticlă din toate colțurile orașului, dar tu, like a boss, ignori cu eleganță viitorii clienți. Păi dacă cu ei te porți așa, sper să nu aflu niciodată cum te porți cu cei existenți deja.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *